Inspiration

För ett tag sedan efterlyste jag inspiration till min styrketräning och efter att notan på en (tyvärr) nödvändig bilreparation landat på en närmast astronomisk summa är en egen PT inte att tala om på ett tag... Däremot blev jag inspirerad under helgens styrketest att helt enkelt gå back to basics. Efter utbildningen kommer jag att göra om mitt styrketräningsprogram och köra bland annat räckhäv, marklyft (traditionella) och knäböj.



Det är inte jag som utför övningarna på bilderna ovan...

I helgen klarade jag bara 15 räckhäv men det kan bara bli bättre, eller hur!

Nu väntar jag på att förkylningen ska blåsa förbi så jag kan börja träna igen. Längtar!

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0