Effektivt ska det vara!

Idag har jag varit effektiv. Efter frukost hoppade jag i löparsskorna och stack ut på en kort jogg för att därefter styrketräna hemma. Aldrig fel med traditionella marklyft och frivändningar blandat med plankor och armhävningar. Maken var klar att dra när jag kom hem på sin 24 km runda. Han var hemma lagom till lunch. Därefter har vi hunnit med ärenden ssom följer med varmare väder; nya skor till Lilleman m.m.

Nu står en stek i ugnen och blir god (hoppas jag).

Imorgon är det äntligen intervaller på schemat och en ledig bonusdag med hela familjen - mycket uppskattat. hoppas vädret håller i sig så kan vi passa på att njuta lite mer av det.

Har förresten ett i-landsproblem... Jag följde den där serien Downton Abbey som gick för några veckor sedan. Problemet är att min box missade att spela in sista delen och det känns dumt att köpa boxen bara för det sista avsnittet. Jag måste ju veta hur det gick!

Nu har jag hittat klockan jag vill ha. Trodde att jag kunde köpa Suuntos M4 men den var tydligen inte kompatibel med de olika podarna jag vill använda så det får bli M5an. Den finns i guldfärg - grymt för en vinnare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0