Underbara barn...

...hette mässan vi var på i helgen hela familjen. Jättemycket roligt att titta på och hade man haft lite cash hade det varit ännu roligare. Det fanns så mycket fina barnkläder att köpa, märken man inte ser i vanliga affärer. Gratis grejer är ju också roligt och vi fick ta del av en del. Mässan är väl roligast för mammor och barn upp till kanske 5 års ålder. Storeman, som är 10 år, tyckte inte det var så roligt men han är en kille som väldigt sällan gnäller. Så inte heller igår på mässan.

Underbara barn är alla mina tre barn. Så himla mysiga. Lilleman är mycket intresserad av sin lillasyster:




Igår fick jag också ett kvitto på att min ork är på väg tillbaka. Det blev en hel del promenerande på mässan och till affären men det pallade kroppen bra. Lite extra kändes det i magen men inte farligt. Jag kan med andra ord följa det träningsprogram jag delade med mig av igår; Andningsövningar, knipövningar och promenader.

Idag var vi in till en galleria där min underbare ultramake skämde bort mig igen med ett par nya skor:

Cute! Man vill ju hänga med och nu är det ju lite MC-inspirerade boots som gäller. Nån gång måste man ju vara inne...

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte nu igen

2010-10-10 @ 21:48:36
Postat av: Pia

Vilka goíngar! Charlie och lillasyster menar jag, inte skorna! Ja, dem var ju i och för sig också snygga! Hoppas vi får möjlighet att träffa er under julen!

2010-10-11 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0