Dagens outfit

Lillan vill ju visa upp sina presenter såklart. Idag visar hon vad hon fick av sin farmor; body och kofta.



Cute! Tightsen är från familjen PE.

Idag har jag hunnit börja kolla in julklappar. Det är redan oktober och jag har ännu inte köpt nån men snart ska det sättas igång. Jag vet i alla fall vad alla ska få, alltid nåt.

När Lilleman vaknar blir det till att ge sig ut på promenad i det kyliga höstvädret. Min kropp känns befriad; så lätt och stark, vilken skillnad från den sista månaden innan Lillan kom till världen.

Från nästa vecka gäller följande träning för mig (hämtat från Olga Rönnbergs blogg):

Börja med lättare statiska magövningar. Välj 2 övningar och gå genom 2 gånger per dag, morgon och kväll. Jag kommer att börja med planka på knä och en magövning där jag sitter på pilatesbollen (mycket försiktiga övningar men tids nog lär jag få mitt så jag klarar mig).

Barnvagnspromenader

Knipövningar

Heja mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0