Tjena Bettan!

Det är riktigt härligt väder ute. Perfekt för en promenad eller löptur om man kan genomföra en sådan MEN, som Tony Irving skulle ha sagt, jag har upptäckt ett litet problem. Vår nya syskonvagn är ganska knepig att köra på sådant här oskottat underlag. Det blir dels ganska tungt men framförallt far Lillan omkring som ett popcorn i vagnen. Det ser riktigt obekvämt ut. Tur att det finns alternativ i väntan på en traktor som kan skotta fram någorlunda gångstigar.

Det blev ganska tunga 15 minuter på Bettan, vår motionscykel. Jag börjar lungt. Därefter körde jag mina plankor:


Ganska snygg planka, om jag får säga det själv och det får jag ju! Höftlyft i en minut och då kör jag dem så högt jag kommer. Till sist avslutade jag med armhävningar i 30 sekunder. Just det - ett nytillskott i träningsprogrammet eftersom jag nu känner att jag är tillräckligt stark för det:


Lånsamma, strikta på knä till att börja med. Cykeltightsen är faktiskt inte Newline eftersom jag faktiskt inte har cykeltights från mitt annars favoritmärke på träningskläder. Tischan är ultramakens som råkade hamna i min garderob.

Heja mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0