1997

...var året jag tog studenten. Det känns som igår men det var det tydligen inte. Blev lite nostalgisk när jag såg studentflaken inne i stan i veckan men det känns bra att ha det där avklarat.

Idag blev det rygg- och benövningar för hela slanten. Jag försökte hitta bra övningar på nätet men jag tror jag får försöka lite till. De flesta av mina ländryggsövningar är liggandes på mage och nu kan jag inte ligga på mage... Mycket marklyft blir det. Det funkar i och för sig men det är alltid kul med alternativ. Så skönt att träna för ryggen när jag spenderar dagarna med att promenera omkring och svanka. Det är så lätt att bara ta hissen när man förflyttar sig på jobbet men jag har bestämt mig för att inte heller nu sjunka så lågt. Det gör jag bara om jag ska högst upp i huset. 8 trappor känns lite överdrivet men 2-3 trappor hit och dit är bara bra vardagsmotion.

Imorgon ska jag och ultramaken på en romatisk weekend till det pensionat där vi spenderade vår bröllopsnatt: Torpa pensionat. Bröllopsnatten spenderades i Wandellska brudgemaket. Imorgon natt bor vi i General William Booths rum. Middagen intas på Glashyttan. Tänk att spendera lite tid på tu man hand... Undrar hur man gör det. Jag planerar i alla fall att ta en promenad när vi är tillbaks i Södertälje där vi bott några år, undrar om ultramaken orkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0