Som en virvelvind

Tack, tack, tack! Äntligen kändes löpningen suverän. Jag bara susade fram som en virvelvind. Ja, alltså inte så att jag snurrade runt, runt men du fattar. Jag kunde trycka på bra hela vägen utan att överstiga rätt pulszon. Genomsnittspulsen var 151 vilket är 71 % av max för mig. Jag sprang en stor del av passet på vårt mycket kuperade motionsspår och det är så skönt när man springer i alla dessa uppförsbackar att pulsen snabbt går ner när man kommit till krönet. Hade lätt kunnat springa på i samma fart en stund till.'

Nu behöver jag se till att kalibrera fotpoden så jag får koll på hur långt och snabbt jag springer...

Imorgon blir det core. Ska du inte hänga på?

Kram

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Core är skönt =) Själv ska man på ett fettförbränningspass =) Kram

2011-05-14 @ 09:20:59
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0