Mys-trött

Nedräkningen har börjat på allvar. Om en vecka är 2011 är Stockholm Marathon tillryggalagd och jag sitter nog på en restaurang på Söder och myser med maken på vår första barnfria helg på ca ett år. Sist vi var ensamma var när vi firade 5-årig bröllopsdag i juni förra året på Torpa pensionat. Det var där vi spenderade vår bröllopsnatt när vi gifte oss 2005. Rekommenderas! Uppladdningen inför maran kunde inte ha gått bättre så jag måte vara nöjd.

Idag körde jag mitt corepass som vanligt. Det gick bra. Jag hoppas mina kunder gillar plankan och armhävningar lika mycket som jag =).

Jag har också hunnit fixa i ordning balkongen efter en sväng på Plantagen. Jag vet att jag borde kolla vilka blommor som passar på klimatet som råder på min balkong men det gör jag inte. Jag utgår istället från vilka blommor som är fina. Går det så går det och går det inte så går det ändå.

Imorgon är det 30 minuter distans för mig om du vill hänga på? Nu håller jag bara benen igång inför lördag.

Och du, du glömmer väl inte min och ultramakens nya hemsida för vårt företag: www.JAtraning.se.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Är så sugen på ett par x-cross som du har. Undrar vad det är för glas du köpte till dina solglasögon?

2011-05-23 @ 09:12:53
URL: http://miasvardag.wordpress.com
Postat av: Hejamamma

Hej Mia, linsen heter Running Contrast Brown. Mina X.cross är grymma! Rekommenderas verkligen.

2011-05-23 @ 09:32:46
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0