Jag mår bra!

Du vet oftast när man träffar nån man känner frågar man eller så får man frågan "Hur är det med dig?" eller nåt liknande. Nästan som bara en hälsningsfras och det är sällan man säger nåt annat än bara "Det är bra, hur är det själv?". Jag har insett att jag mår himla bra just nu och jag svarar nu att det verkligen är jättebra, för det är det. Det är otroligt roligt att starta upp företaget, att få börja jobba som PT. Jag behövde verkligen göra något bara för mig som berikar mig, Jessica. Inte mamman, inte familjen eller barnen. Nog för att det sekundärt är bra för alla i min närhet när jag mår bra, ens humör smittar ju av sig men detta gjorde jag för min skull framförallt.

Jag känner också nu att jag bättre kan ta åt mig av komplimanger jag får. Igår, till exempel, kom en kund på spinningen fram till mig och sa att han verkligen tycker att jag är en jättebra instruktör, både på core och spinning. Han tycker att jag på ett harmoniskt, unikt sätt lyckas peppa alla att ta i och trots att jag inte är den skräniga typen får jag dem att ta i allt vad de orkar. Så glad jag blev! En kompis till mig sa häromdagen att jag inspirerar henne. Jag blir alldeles varm inombords. Så fina människor det finns runtom mig.

Idag tar jag en välförtjänt vila från träningen. Lillebror hälsar på och både han och Storeman fyller år idag. Grattis finisar!

Kram


Kommentarer
Postat av: Angel19

Grattiskramar från oss till big brother S!

2011-05-04 @ 19:35:00
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0