I had a beef...

Min nya klocka hade bestämt sig för vad den tyckte jag skulle satsa på. Den var mycket inne på mycket hårda ca. 30 minuterspass. Något jag inte kör speciellt ofta. Konsekvensen blev att klockan bedömde att jag inte riktigt uppfyllde kraven som den ställde och därför fick jag sällan uppmuntrande kommentarer efter passen. Klockan hade en egen agenda med andra ord.

Idag hittade jag rätt bland inställningarna och nu har jag valt bort klockans agenda till min egen. Känns skönt att den inte skriker åt mig när jag ligger för högt eller för lågt i puls för klockans preferenser.

Nu har jag precis avnjutit en middag på tu man hand med min man. Det sker inte varje dag men ibland så får man till det.

Imorgon blir det core för min del. Vill du hänga med på mitt pass?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0