Distanspassen är min vän

Och idag blir det 45 minuter av den varan. Lagom takt för att orka tänka och rensa hjärnan på skräp. Gäller att pussla bara; när ultramaken kommer hem ska jag hinna springa, handla och fixa middag. Allt på listan ska göras.

Det är lätt att prioritera bort träningen om man inte har siktet rätt inställt men då får man å andra sidan aldrig de resultat man vill ha, eller hur? Vem har ett liv där man inte har en massa andra måsten utöver träningen - inte många. Det är inte bara vi småbarnsföräldrar som har svårt att få tiden att räcka till. Gör träningen till något lika viktigt som att äta, sova och duscha. Duschen är dessutom så mycket skönare efter ett rejält träningspass.

Idag, på väg hem från dagis ville Lilleman gå förbi myrornas hus eller som han säger "myrstackshuset". Sen plockade han blommor för första gången åt mig, bara själva blommorna. Fine unge!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 20:37:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0