Blogglunch



We R Family bjöd åter på blogglunch på Café Opera. Det bjöds på god sushi. Konferencier var Lotta Gray och vi fick information från Allt för föräldrar, Polarn och Pyret, Tallink Siljas nya familj/barnsatsning, Yasuragi Kids. Vi fick också en personlig inbjudan till Yasuragi kids. Kanske tar jag mig dit med nåt av mina barn.

Idag var också vilodag från träningen och det behövde jag. Kroppen är lite trött. Jag kör nu också hårt när det gäller stretch av benhinnor då jag känner av dem när jag springer... Tur att man kan bästa övningen för detta:


Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

TACK för tipset - ska testa pronto! :D

2011-05-13 @ 10:16:57
URL: http://www.healthbyhelena.com
Postat av: Mia

Så är det den ställningen man ska göra för att stretcha benhinnor?? Jag har också ont i dem ibland, av och till.

2011-05-14 @ 20:53:43
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0