1 dag kvar!

Imorgon smäller det! Stockholm Marathon 2011. Det pirrar lite i magen när jag tänker på det och jag känner illamåendekänslor när jag tänker på frukosten imorgon. Tävlingdagens frukost är alltid så svår att få i sig. Allt bara växer i munnen samtidigt som man vet att man måste äta. Läste lite i informationstidningen som följde med startbeviset och lyckades skrämma mig själv med de olika maxtiderna. Tänk om de drar snöret för mig; "Sorry darling, du är för långsam..." Men å andra sidan, om det skulle hända så är det inte hela världen. Då vet jag att det är krafter bortom min kontroll som orsakat det. Jag springer inte så långsamt om inget har hänt. Sist jag sprang gick jag ca 80% av andra varvet och klarade ändå maxtiden. Det onda knäet ska inte stoppa mig i år!

Om du vill följa min framfart imorgon kommer ultramaken skicka bilder till min blogg då och då, förhoppningsvis. Då kan du också se hur härligt pigg och glad jag kommer vara genom hela loppet.

Skicka gärna lite positiv energi till mig inför morgondagen. Jag behöver det!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0