Lånad tid?

Nu har jag den där förkylningen bakom dörren igen. Det surrar i näsan och är lite grötigt i halsen. Det är som att den vill påminna mig om att den kan dyka upp närsomhelst. Hursomhelst så vilar jag idag. Jag hoppar över dagens 50 minuter distans och hoppas att förkylningen ger sig av utan att riktigt fastna. Jag kan dra ut med Lillan i babyjoggern på onsdag istället. Bättre att välja att vila en dag än tvingas till vila i en vecka, i värsta fall.

Ultramaken kommer ju springa Spartathlon i slutet av september och jag kom på att vi kanske ska försöka hänga med hela familjen. Svårigheten blir nu bara att hitta en lägenhet/hus att bo i. Jag tänker mig någonstans i närheten av Aten. Han går visserligen i mål i Sparta men det ligger ju inte vid kusten. Vet du kanske nåt om var man kan hitta boende till ok pris? Vid kusten, gärna med pool. Det är en djungel att hitta nåt som inte är ett ruckel men heller ingen lyxvilla. Hjälp önskas!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Jobbigt med alla förkylningar :-( , mitt recept brukar vara echinaceadroppar så fort som känningarna kommer!! Grekland låter nice, tyvärr har jag inget tips på boende!!

2011-03-14 @ 12:51:44
URL: http://daysofmirandak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0