Jogg-fredag

Idag joggade jag ner till gymmet för att kolla stereon i salen som jag ska hålla corepasset i. Jag tänkte egentligen bara glida in på imorgon då jag inte brukar ha problem med sådana apparater men efter en mardröm inatt bestämde jag mig för att kolla upp den. Jag drömde nämligen att jag skulle hålla i ett bodypump-pass och när jag skulle börja insåg jag att jag aldrig hållit i ett sådant pass och att det är en viss koreografi man ska följa. Dessutom var musiken fel... Ja, ja, i alla fall var det bra att jag kollade upp stereon för den var ganska avancerad. Jag ser fram emot morgondagens corepass. Hoppas alla gillar det!

Finns det någon därute som kan hjälpa mig med en hemsida. Jag behöver en enkel en för mitt och makens företag. Hör av dig!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

kontakta min bror: www.internetmedia.se

2011-03-25 @ 20:10:40
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Linda

Min kompis Jessica har precis fixat sin hemsida. Kan prata med henne.

2011-03-25 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0