Core!

Har precis kört igenom mitt nya corepass och det funkar bra. Mycket basic, inget krångel. Då hinner man känna sina muskler också.

Det har blivit mycket core-prat sista tiden. Jag pratade med en kvinna som fått barn för 6 veckor sedan om detta häromdagen och gav henne den komma-tillbaka, hitta-tillbaka kur jag använder: Gamla goda plankan varje dag plus sidoplankor. Det gör susen!

Idag står egentligen jogg+gym på schemat men ultramaken ska på en föreläsning i eftermiddag. Därför stuvar jag om och kör mitt corepass idag, joggar en sväng imorgon, corepasset jag håller i på lördag och 2 timmars långpass på söndag. Låter ju helt underbart, eller hur!

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0