Äntligen!

Äntligen lyser solen och tvingar bort den här gråa sörjan vi kallar snö just nu. Jag är så less men nu ser jag ljuset. Om exakt två veckor börjar utbildningen till PT och det ska bli så roligt men jobbigt att vara borta från barnen så mycket. De kommer ha det bra med ultramaken, det är nog jag som lider mest.

Vilade som sagt igår och det känns bättre idag. Jag förundras varje dag som jag håller förkylningen borta. Känns helt otroligt att jag inte åkt dit ännu men jag tror på min kost-satsning. Jag är övertygad om att det är det som håller mig frisk eller någorlunda i alla fall.

Idag är det spinning igen och jag har verkligen fått en nytändning där. Det är bra med lite uppehåll ibland för att hitta ny inspiration och ny glöd. Jag hoppas det märks på passen också.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0