Tur!

Nu när ultramaken springer som bäst borta i Österrike är handlar den vardagliga oron mest om sömnen för mig. Ska jag få sova eller ska en eller kanske båda småkidsen hålla mig vaken? De har dock sovit exemplariskt i två nätter nu. Jag har till och med fått sovmorgon. Både igår och i morse klev vi upp halv 7. Vanligtvis får jag sova till 6... De är dessutom överlyckliga. Kanske snarkar ultramaken högre än jag tror?

Eftersom det är fint väder har Lilleman snabbt lärt sig att det nu är säsong för att bada i Manges pool:

Den ungen älskar vatten mer än någon jag tidigare sett!

I morse tjatade Lilleman på mig att "sjunga Haka E" det gällde bara att lista ut vad Haka E var... Tillslut kom jag på det: Det var Waka Waka han menade. Jag sjöng och han dansade nån form av afrikansk dans. Söte ungen!

Snart är det dags för veckans corepass. Eftersom jag är ensam blir det att skjutsa ungarna till syrran först. Tur att de är så snälla och hjälper till!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0