Smarta bruden?

Körde ju mitt pulsspinningpass igår. Kände att det inte var vad min vänstra hälsena ville ha men när jag väl satt på cykeln fanns där ingen återvändo. Man tycker att jag skulle ta det lite lugnare då. Speciellt när kroppen är lite känslig efter maran. Nej, det ville jag tydligen inte. Kom på mig själv gång efter annan att elda på både mig själv och kunderna... Samtidigt kände jag att jag nästan fick köra med ett ben. Nu gör det ont hela tiden när jag går. Smarta bruden, alltså.

Ja, ja, det läker väl. Jag är i alla fall supertaggad att komma igång med träningen och skulle gärna springa idag om det inte vore för att jag fortfarande återhämtar mig. Nu roar jag mig istället med att planera kommande träning och att träna mina kunder istället.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0