I should be dancing - yeah!

Har hunnit med Dance Mix i förmiddags. Så himla roligt att dansa igen. Lite av de gamla takterna fanns kvar i alla fall. Jag hoppas jag har möjlighet att hänga med på fler sådana pass. Sen är det inte så jobbigt men det är viktigt att ha roligt också och jag njuter verkligen av att dansa. Detta pass var en mix av street dance, afro, latino och funk. Lite av allt!

Imorgon är det pulsspinningen igen och denna gång ska väl ändå hälsenan inte bråka. Jag har inte känt av den på flera dagar så det var nog bara nåt skit efter maran.

Idag ska vi fira nationaldagen med att dra ut till en sjö och grilla med några vänner. Vädret är underbart!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0