Tillbaks på banan

Idag är jag redo för träning igen och nu är det spinning som står på schemat. Om det inte var så att jag själv höll i passet hade jag prioriterat löpningen eftersom mitt träningsmål handlar om min löpning. Det förändrar dock inte det faktum att det ska bli himla kul med spinningen.

Nu när jag gör ett detaljerat träningsprogram för en kund har jag också angett vilken prioritet alla veckans pass har utifrån hennes mål med träningen. Då vet hon vilka pass som ska genomföras om det nu är så någon vecka att dagens pass inte går att genomföras. Mitt jobb som hennes tränare är att underlätta så mycket som möjligt för henne och samtidigt få henne att nå målen.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0