Vad vi behöver...



...är mer förvaring för våra skor. Jag rensade i klädkammaren idag och de ryms helt enkelt inte.

Gårdagens träning var spinning. Jag håller ju i pulsspinning och kunde inte förstå varför min puls inte gjorde som jag ville. Vanligtvis har jag nämligen mycket bra kontroll över min puls men igår lydde den inte alls. Den var alldeles för hög men jag kände mig inte alls så trött. Tillslut började jag känna efter om jag kanske var lite sjuk. Hmmm, ja kanske kände jag lite i halsen. Å nej, vad jobbigt tänkte jag. Näst sista låten inser jag att jag kollat på fel puls hela passet... Min riktiga puls var långt under den jag hade kollat på - suck! Det positiva är att jag inte är sjuk.

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad är det jag har sagt.Du har alldeles för mycket skor.

2011-02-09 @ 21:19:38
Postat av: Hejamamma

Men mammaaaa. Jag behöver ju alla skorna...

2011-02-10 @ 09:50:13
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0