Vad händer?!?

Min mage, aka betongmagen, börjar krångla och känns känsligare än något väldigt känsligt. Den surade t.o.m. vid morgonkaffet. Vet inte vad jag ska jämföra den med. I natt vaknade jag och hade superont i magen, flera gånger. Skumt! Ultramaken sade lite försynt att det verkar som om din kropp försöker säga något. Han syftar på diverse småkrämpor som rent ut sagt jävlats med mig nu. Imorgon blir det i alla fall en session hos bästa kiropraktorn så får jag se vad hon kan åstadkomma.

Idag är det i alla fall 40 minuter distans som gäller och igår fick jag kika på den nya 4 veckorsperioden som min löparcoach fixat. Det ser bra ut! Nu kommer även långpassen göra entré. Imorgon är vila och på lördag ska jag grilla min PT-kund i gymmet. Mooohahahahaaaa! Nej, jag skojar bara, eller....?

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Wanja

Magkatarr? Låter inget kul iallafall!



Får man fråga hur lång du är?

2011-02-03 @ 14:10:26
Postat av: Hejamamma

Hej Wanja,

Jag är hela 163cm lång.

2011-02-03 @ 20:27:15
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: Angel19

Grilla på du bara. Im all yours! Just make Me 100% earned;)

Ses på lördag

2011-02-03 @ 20:38:22
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Wanja

Tack :)

Jag jobbar på att bättra på min egen kroppsuppfattning (jag, liksom så många andra, tror att jag är betydligt större än jag är) och tycker att vi ser ut att vara ung lika "stora" fast med kilona lite olika fördelade. Det visade sig att jag nog underskattade mig själv lite. Jag är 1,62 och väger 55kg, så lite tyngre.

2011-02-06 @ 17:24:44
Postat av: Hejamamma

Du låter alldeles lagom stor, Wanja. Det viktiga är ju hur man känner sig och att försöka att inte jämföra sig med andra. Jag är t.ex. väldigt "lätt" i kroppen, liten benstomme som man sa förr.

2011-02-06 @ 17:56:01
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: Wanja

Tack. Jag tycker att jag är ganska lagom numera :) jag har också en lite dotter som är ung lika gammal som din. Jag trodde aldrig att det skulle gå så pass lätt att komma tillbaka. Det jag försöker lära mig nu är att se att jag inte är så jättestor som jag alltid sett mig själv, då är det skönt att kunna jämföra med lite förebilder som ger mig en bättre uppfattning. Jag jämför för att lära känna mig själv så att säga.

2011-02-07 @ 07:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0