Står över

Idag skulle jag egentligen joggat ner till gymmet och kört veckans gympass men den där grejen i halsen, a.k.a. begynnande förkylningen, vill inte försvinna rinktigt ännu och därför skjuter jag på den träningen. Om det känns bra imorgon tar jag det då istället. Hoppas jag skrämmer bort den. Kanske kan något riktigt dåligt bidrag till Melodifestivalen, för det vet vi ju alla att det kommer något riktigt bottennapp, skrämma den ur huset.

Idag har vi firat en 2-åring som bjöd på kalas och riktigt god tårta. Nu blir det snart en smaskig pasta med hemmagravad lax och räkor. Jag sitter nu och väntar på ultramaken som skulle iväg och fixa något inför Alla hjärtans dag. Nyfiken.... Själv har jag också något på G men jag hoppar det där med rosor då det känns dumt att köpa dem när de är som allra dyrast. Självklart är den "högtiden" ett pr-jippo men hemma hos oss väljer vi att hitta på något romatiskt. Inte nödvändigtvis kort och rosor men något för att visa att vi tycker om varandra. Dagarna tickar på med alla vardagsbestyr och då kan det vara bra att det finns en dag som påminner om kärleken. Om man sen väljer andra dagar att fira den är väl skitsamma men vi gör det bland annat på denna dagen.

Vad gör du på Alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag jobbar...men kanske finns det lite romance på Hälsobadet oxå...

2011-02-12 @ 17:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0