Ge mig sol och värme!

Visst, det är en fin vinterdag men nu vill jag ha vår och sommar. Jag skulle också kunna tänka mig en solresa. Det skulle vara ett ok alternativ. Jag tackar inte nej om jag erbjuds det om jag säger så. Har i alla fall bokat in spabehandlingar till mig och fru PE. Vi behöver båda en renovering så nu kör vi.

Jag känner mig inte tillräckligt ok för ett löppass idag. Det får bli imorgon istället. Jag vill inte att denna förkylning bryter ut så jag tar det lugnt idag också.

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Den håller mig i ett järngrepp, förkylningen!!!!! Har frusit hela fm och nu ont i kroppen! Skit! Behöver såna piller ni har mot förkylning i stora lass!!!

Ser framemot spa!;)

2011-02-18 @ 14:57:56
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0