Nu hejar vi på Ultramaken!!!

Nu har han precis startat TEC och ska springa 100 miles (16mil). Jag kommer försöka komma med längre uppdateringar då och då. Bland annat ska jag åka dit efter lunch med hela barnaskaran och heja och pumpa honom full med positiv energi. Om du vill hälsa honom något kan du bara kommentera inläggen så tar jag med mig all positiv stöttning till honom. Jag vet att han är förberedd och taggad till tänderna. Fighting spirit är det gott om.

Med sig har han min svåger som är hans ständige följeslagare vid TEC:en. Mange fixar biffen och ser till att inget saknas. Det vet jag skapar trygghet hos Ultramaken.

Själv ska jag försöka plugga idag. Ska ge mig på Skador och Rehab och repetera det andra.

Heja Andreas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0