Älskar solen!

Har precis kommit hem från två timmars löpning i solen. Det kändes himla bra! Hade lite för mycket kläder. På morgonen innan jag gav mig ut regnade det och jag kände inte för att frysa. Ganska snabbt letade sig solen fram och ganska snabbt blev det riktigt varmt... Oh well, det var skönt i alla fall. Hade varit kul att veta hur långt det blev. Jag har kommit på att min present till mig själv ska bli en ny Suunto-klocka. Det kan också hända att ultramakens fotpod mystiskt byter ägare... Funderar på en t3:a. Ska forska lite.

Med mig på passet hade jag Hammers Perpetuem. Coachen talar varmt om den drycken så det är bara att anamma. Ett problem med Hammers produkter är dock smaken. Varför kan det inte smaka som Pripps energy? Nej, man får nog acceptera att med alla naturliga ämnen i deras produkter kommer en smak av...vattenpöl. Har aldrig druckit det där bruna vattnet som samlas i vattenpölar men jag gissar att det kommer ganska nära. Man skulle också kunna likna smaken vid karameller som fanns när jag var liten. Du vet sådana där hårda, randiga med bleka färger. Smakade ganska dåligt men det var det mommo hittade i sin ficka bland näsdukar och annat. Aja, effekten är bra och det är naturliga ämnen så det är bara att vänja sig vid smaken pöl/gammal karamell men varför skriver de orange/vanilla på burken?

Annars grejar jag med vårt företags nya hemsida just nu. Den blir bra! Kommer snart.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

De nya Suunto klockorna e mkt trevliga. Jag köpte en ny M5 från suunto... Snygga färger! Om du har en Iphone eller någon annan smartphone så kan man ladda ner en app som heter runkeeper som går på gpsen. Den använder jag flitigt. Den registrerar hela rundan o markerar varje km. Varje km kan man även få veta tiden samt vilket tempo man håller!!!

Du kanske redan känner till detta men ville tipsa ialla fall ;) kul att se dig idag! Kram

2011-04-23 @ 20:24:25
Postat av: Mikaela Lindeke

Glömde att skriva att det var jag som skrev föregående inlägg!!! Hahah! Mikaela

2011-04-23 @ 20:26:09
Postat av: Hejamamma

Kul att se dig också! Tack för tipset. Har ingen Iphone ännu men det kommer det att bli snart. Maken har både gps-puck och fotpod som ska funka med den jag kollat på, M4, tror jag. Alltid kul med prylar =)

2011-04-24 @ 10:42:34
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0