Adenosintrifosfat...

...med mera, med mera... Kroppen är en komplicerad sak och idag grottar jag in mig i energigivande processer. Ju mer jag läser desto svårare har jag att förstå varför människor frivilligt utsätter sina kroppar för ketos vilket bl.a. LCHF:are gör. Det känns som en desperat handling där man kanske skulle önska att det forskades mer om innan man utsatte sig för det. Långsiktiga konsekvenser vet man idag inget om. Men, men vem är jag att säga att man inte ska få live on the edge.

Idag verkar det som att min förkylning nått sin topp så jag bara hoppas att det vänder nu. Jag längtar till att få träna och nästa vecka blir det tydligen mer fystester på utbildningen med bland annat Jari Ketola - spännande!

Nu ska jag och Lillan snart strutta ned till BVC för en 6-månaderskontroll.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0