Träning var ordet!

Jag tillät mig att lämna den röda tråden vad gäller bloggen inför valet eftersom valet är väldigt viktigt. Fiasko för Sverige tror jag alla vi som öppnat en skolbok kan enas om. Men nog om detta. Valet är över och nu kan vi lägga all fokus på träningen igen, eller hur?

Jag har spenderat min eftermiddag med två av mina favoriter:

Sämre kan man ha det!

Jag önskar att jag kunde hoppa i mina nya löparskor och köra ett härligt pass i skogen. När jag springer i skogen känns det som om jag får mer energi än det krävs att springa. Gissa om jag längtar till mitt första löppass efter förlossningen. Det blir väl efter årsskiftet nån gång... Å till sommaren blir det Stockholm maraton - hänger du med?

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0