Imorgon...

...blir det blogglunch igen. Jag var ju på en i våras och nu är det alltså dags igen. Berättar mer efteråt.

Idag har jag varit trött, ja faktiskt helt utmattad. Jag måste bli bättre på att inte skynda mellan möten, bussar, tåg och annat. Jag kan inte gå långsamt, det måste vara fel på mig.

Träningen blir det tyvärr bara mindre och mindre av. Min kropp protesterar så det blir yoga och spikmatta framöver. Eventuellt klarar jag korta, lååångsamma promenader. Fy, alltså. Det är som att vara fånge i sin egen kropp.

Igår hittade vi äntlkigen en liten säng åt Bullan, en vagga. Nu är det bara lite smått och gott som fattas, och så en liten Bulla förstås.

Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Det är inte så många veckor kvar, spännande!!!

2010-09-07 @ 22:11:43
URL: http://mirandak73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0