VIP-kalas

Igår tog sig hela familjen till Loppi.se:s 1-års kalas på Café Opera. Jag hade fått en inbjudan och drog med mig hela familjen. Där fanns en hel del aktiviteter för barnen; minidisco, ansiktsmålning å massor med cupcakes... Ganska hysteriskt var det där inne och enligt mitt tycke för hög musik för barnen men ändå ett kul initiativ. Pernilla Wahlgren upträdde och vi kunde spana in bl.a. Peter Jihde, Ann Söderlund, Hanna Widell, Alexandra Pascalidou som också var inbjudna att mingla runt. Med sig hem fick man en goodiebag med lite smått och gott till framförallt barnen. Lilleman stortrivdes med musiken och strosade runt och dansade.

Nu på morgonen har jag och Lilleman bakat en tårta som beställts av mig. Jag gör en ganska grym chokladtårta, om jag får säga det själv, och min systerson beställde den till sitt kalas som vi ska på senare idag.

Som alla barn gillar han att slicka skålen, syns det?

Utöver kalas blir det självklart min vanliga träning idag; magövning och knipträning. Jag kommer dock byta ut min bollövning mot en statisk sidoplanka istället för att jobba med de sneda magmusklerna.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0