Träningen har börjat!

Men kanske inte riktigt som du tror. Det är ju inte så att jag varit ute och sprungit, kört magövningar och armhävningar. Njae, det handlar om något så osexigt som knipövningar. Ack så viktigt och något man kan och bör starta med direkt efter förlossningen. Det är just nu det jag klarar av i träningsväg. I och för sig är det träning för mig att bara sätta mig upp. Tydligen tar ens kondition extra mycket stryk av ett kejsarsnitt och det märks. Idag var första gången jag tagit min mycket bleka nuna utanför lägenhetsdörren sedan vi kom hem från BB. Jag såg mig i spegeln i morse och blev rädd. Jag är verkligen kritvit. Inte så konstigt kanske men inte så kul heller. Det kommer det inga bilder på. Jag vill ju att du ska kunna somna ikväll... Nu är jag ju sällan den som får komplimanger för min solbränna men ändå. Jag hinner dock komma igen.

Här kommer en bild på Lillan:


Å en av hennes storebröder:

En kille som blivit riktigt stor och är så duktig på att hjälpa till hemma nu. Precis som Storeman; en sån klippa. Vilka ungar jag har!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Vilken duktig mamma du är som har så fina barn. blek nuna, vem har inte det??=)

1000 tankar och kramar till er!

2010-10-03 @ 19:30:08
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Pia

Håller med föregående, Angel19! Man får dem barn man förtjänar, brukar man säga, och det ligger nog mycket i det talessättet! Vilken bullig och söt liten tjej ni fått! Grattis än en gång! Ta det lugnt och njut av dagarna så gott det går nu! Ladda batterierna med den vila du kan få! Kram!

2010-10-04 @ 08:19:28
Postat av: Liza

Hej! Grattis till Er söta flicka;). Du har ju tre superfina barn nu, vilken lycka. Kram.

2010-10-04 @ 09:03:40
Postat av: MirandaK

Grattis än en gång hela familjen F!! Även om du inte hann vara ledig så länge är det väl skönt att hon är här nu!! / M

2010-10-04 @ 09:48:48
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Linda

snyggingen längst ner känner jag igen..det e ju mosters kille (han vet bara inte det ännu)...

2010-10-06 @ 02:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0