Snart...

...börjar den riktiga vägen tillbaka till min "vanliga" kropp. Efter en förlossning är det ingen idé att stressa tillbaka, speciellt inte om man också genomgått ett kejsarsnitt. Sånt brukar bita en i röven ändå. Jag är ingen Heidi Klum som ska gå en Victorias Secret modevisning så varför stressa? Mitt mål just nu är att klara Stockholm marathon i juni. Perfekt sätt att fira min och ultramakens 6:e bröllopsdag, eller hur? OK, kanske inte så vanligt men hemma hos oss är det helt normalt. Vem vet, vi kanske lyxar till det med en hotellnatt för oss själva i samband med detta. Ja, alltså först krävs att någon vill/kan vara barnvakt åt alla våra barn.

I alla fall är planen härnäst att fotografera mig och ta en aktuell vikt som startskott för vägen tillbaka. Jag kommer till och med att lägga upp det på bloggen för att själv kunna följa framgången för framgång lär det bli! Jag tror att jag väger ca 57 kg idag - 5 kg mer än innan graviditeten men vi får se... Vikten är i och för sig ganska ointressant. För mig handlar det om hur jag mår och hur kroppen känns.

Förresten, om du är ute efter något billigt men mycket romatiskt å vill mysa med din älskling kan jag rekommendera Torpa pensionat. Där firade jag och ultramaken bröllopsnatten och senaste bröllopsdagen. God mat, så himla romantiskt och riktigt bra priser. Man kan också kombinera detta med spa om man vill.

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag vill vakta ALLA dina barn, om Andy vill kan jag vakta honom oxa.. ; )

2010-10-07 @ 19:08:39
Postat av: Niklas

Lycka till!

2010-10-08 @ 10:33:20
URL: http://pokerdad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0