Sjukstugan del 2

Lillemans förkylning fick ny fart och nu åkte han på en penicillinkur. Även om penicillin inte är att önska får jag hoppas att min lille kille nu en gång för alla får bli frisk och att flera veckors förkylning nu får sitt slut. Storeman har en liknande förkylning men ett besök på barnakuten idag visade att det inte handlade om en bakteriell infektion. Drängförkylda är vad de är i alla fall. Själv börjar jag få en irriterande känsla i min hals. Kan det vara så att mitt immunförsvar nu mött sin överman? Nej, imorgon när jag vaknar är jag frisk!

Jag har kört mina magövningar idag och är fortfarande förvånad över hur mycket styrsel jag har i mina magmuskler. Mitt minne kanske spelar mig ett spratt men jag har för mig att jag efter tidigare förlossningar haft svårare att hitta knipteknink och kontroll över magmuskler. Jag tror att mitt relativt nyfunna intresse för coreträning verkligen visat sig vara ett vinnande koncept. Jag tycker också att min mage ser relativt platt ut... Bilder på utvecklingen kommer om två veckor. Planen är att uppdatera med foto en gång i månaden. Summa sumarum; om du inte hittat till coreträningen ännu - gör det!! Det kanske inte alltid känns som ett jättejobbigt träningspass men oj vilket resultat!

Har du testat core?

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0