Museibesök och paltkoma

Sicken kombo! Idag åkte familjen till Tekniska museet och strosade därefter lite på NK. Yep - Lillans kommande dopklänning fanns kvar och kostar fortfarande 1229 kr... Burberrykläder till barn är ju för söta. Hittade en del från Armani också... Lite billigare var baby-Mexx. Vad sägs om de här små söta skorna:

Supa-cute!

Vi hann med lite kändisspotting också; Amanda Widell (Alex Schulmans fru) och dottern Charlie, Musse Hasselvall och Paul Haukka.

Väl hemma satte ultramaken igång och fixade pitepalt samtidigt som jag gjorde det jag brukar - ammade. Det är en hungrig liten tjej vi har. Hon växer den lilla prinsessan. Lagom till att jag var klar var även ultramaken klar med alla förberedelser och när palten kokade var han ute och sprang.

Imorgon börjar en ny vecka och med den mer fokuserade promenader. Det handlar om att utöka längden på en av veckans promenader i det första läget. Nästa steg blir att utöka intensiteten i två av veckans promenader men det kommer senare. Fokus och att hitta syftet med varje träningspass - det är, som jag tjatar om, nyckeln till framgång.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0