Husmor?

Jag lär mig nya saker!

Mina föräldrar är och hälsar på och det jag längtat allra mest efter under graviditeten har varit gravad lax. Helst ska det vara pappas gravade lax och därför bad jag pappa fixa det åt mig när de kom hit. Pappa tyckte dock att jag skulle lära mig och det var inte alls svårt! Nu återstår bara att invänta resultatet. Man kanske måste ha the magic touch och det är inte så säkert att jag har det men på fredag eftermiddag får jag avnjuta resultatet. Tänk om det funkar, då kommer här gravas lax i vänstervarv...

Det ser ganska proffsigt ut, va?

Idag har det inte blivit annan träning än knip- och andningsövningar. Imorgon sätter jag dock igång med magövningarna. Kul!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Maj

Kul att du är gravid, i vilken vecka? =)

2010-10-21 @ 10:20:29
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Hejamamma

Jag är inte gravid längre, fick Lillan den 29/9. Kul att du hittat min blogg!

2010-10-21 @ 14:01:10
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0