Hej från sjukstugan...

Ja, vad säger man. Lilleman betar av alla dagisets baciller... Från att ha varit dunderförkyld med en hemsk hosta har han nu magsjuka. Ibland är det bra med en Ikea-soffa där det bara är att slänga soffkuddarnas överdrag i tvättmaskinen. Tvättmaskinen går varm här hemma nu. Lillan är ganska snorig men glad ändå

Jag bara hoppas att hon slipper magsjukan... då vet jag inte vad jag gör. Storeman är hemma för andra dagen i rad med en riktig praktförkylning, han med. Själv väntar jag bara på att drabbas men ännu så länge går handspriten varm.

Planen för dagen var annars en promenad men det får nog läggas på is. Ultramaken ska iväg och hålla en föreläsning och jag håller Lilleman inne idag. Hoppas du får vara frisk, vi hoppas ha fyllt vår kvot här nu...

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

kära vän, jag känner igen mig och kan tyvärr inte garantera dig så att ni fått er kvot, det kanske snarare har börjat eller nått:S



Hur som helst, krya på er!

2010-10-12 @ 12:20:27
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0