Déjá vu?

En känsla som morgonens promenad genomsyrades av... Vänta nu, gjorde jag inte nyligen det här? Klev upp på morgonen, åt frukost, vinkade av familjen, ammade, ut på promenad...? Jo, det stämmer. Det var inte länge sedan som jag satt här med Lilleman och vi betade av många mil med barnvagnen. Nu är det jag och Lillan som nöter asfalt. I morse blev det drygt 40 minuters promenad. Jag gick inte så länge eftersom jag visste att hemma väntade storstädning och nattens sömn har inte varit vad den borde. Lillan tyckte att vi skulle vara vakna hela natten, typ. Varje gång jag ammat och släckt lampan lät hon mig veta att "njaaa mamma, jag kan nog ta lite till ändå...". Vid 5-tiden gav jag henne tutten (nappen, alltså) för första gången i hennes liv men hon ville mycket hellre ha bröstet... Vi får öva på det där med tutten.

Idag fick jag en god nyhet; jag får tillbaka mitt pulsspinningpass till våren! Det ska bli så himla kul att instruera igen, jag längtar verkligen. Förhoppningsvis kommer några av stammisarna finnas där, vi har haft många roliga pass ihop.



Dagen fortsätter med mys med Lillan, andnings- och knipövningar.

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Liza

Heej! Klart lillan inte vill ha ngn " jäkla" napp... ha ha ha när man kan få mammas.. Det måste Leah ha tänkt i allafall för nappen har vi inte kunnat börja med .. Lycka till med nappen och passen. kram kram.

2010-10-18 @ 13:43:43
Postat av: Angel19

KRAM PÅ DIG, Miss U

2010-10-18 @ 20:39:45
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0