Anmäld!

Ingen återvändo - nu är jag anmäld till Stockholm marathon den 28 maj 2011! Wohoo! Det ska bli så himla kul att springa med ultramaken. I januari sätter löpträningen igång på allvar och jag längtar så mycket. Den stora skillnaden från löpträningen innan graviditeten blir såklart de obligatoriska och regelbundna långpassen. 42 härliga kilometer väntar på mig och jag hoppas på bra väder; lagom varmt och gärna mycket folk som hejar. Det är alltid så bra stämning på maran. Denna gång satsar jag inte på nån jättebra tid då jag inser att tiden jag hinner löpträna inte är optimal. Jag är bara ute efter ett jättehärligt lopp och ett romatisk sätt att spendera dagen med ultramaken ;)

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0