Yep, we´re crazy...

När ultramaken sprungit hem från jobbet passade jag på att ta en dusch. Jag kunde höra resten av familjen utanför och jag vet inte hur det började men Storeman peppades till att börja springa varv efter varv runt lägenheten. Jag kunde höra hur ultramaken sa att det var många varv kvar att springa och efter ett tag tyckte han att 70 varv (!) till kunde vara lagom. Storeman, som är miljöskadad bless his heart, godtog gladeligen utmaningen och när 70 varv närmade sig tyckte ultramaken att det är lika bra att köra 100 varv jämt. Sagt å gjort, Storeman sprang på tills 100 varv var gjorda... Så är det med en ultralöpare till pappa!


Och ja, det är en tjock-TV som syns i bakgrunden. We are also technically challenged...

Syrran kom förbi och av henne och hennes familj fick jag något i födelsedagspresent alla borde ha hemma, speciellt vid denna tiden på året:

Body scrub. Just denna variant doftar och känns som ren lyx. Huden blir som babyhud och det är HÄR du hittar bl.a. denna produkt och härliga behandlingar till det bästa priset. Det är ingen idé att bara smacka på lotion om man aldrig peelar huden, det vet du va?

Äntligen har jag fått till en bild på mina helt underbara barn på en å samma bild:

Det är så mitt hjärta svämmar över av kärlek när jag ser dem. Visst är de fina; tre blonda, blåögda änglar!

Imorgon skriver jag om pannben. Brace yourselves!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina barnbarn man har

2010-11-17 @ 19:58:42
Postat av: Heja mamma

Visst är de fina, mamma.

2010-11-17 @ 21:27:54
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: Pia

Dem är otroligt fina! Lill-prinsessan verkar vara väldigt lik Charlie! Så söt som en liten docka! Ska genast vias dessa kort till farmor när jag kommer hem. Hon frågar alltid om det finns några nya kort att titta på! Kram till er alla!

2010-11-18 @ 08:55:49
Postat av: Hejamamma

Pia - Hälsa fammo. Kram till er också. Hoppas vi ses nåt till julen.

2010-11-18 @ 11:06:10
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0