Pirrig i magen...

...blev jag igår. Vi åkte förbi gymmet och jag kom på att jag kanske kan börja med spinning efter att jag varit på efterkontrollen hos barnmorskan den 22:a. Spinning är ju skonsam träning, även om den är jobbig, så den är bra att börja med när man får gå över på "vanlig" träning efter förlossningen. Jag vet inte om det är ett läskigt tecken eller ett bra tecken om man blir helt lycklig och pirrig efter en sådan tanke. För mig är det enbart positivt. Bra musik och ett riktigt svettigt pass - mmmm, vad härligt! Snart kan det bli verklighet.

Kanske är det ett tecken på att jag börjar bli gammal men ett TV-program jag verkligen gillar är "Så mycket bättre". Till och med ultramaken har fastnat för det. En artist som verkligen vuxit i mina ögon är September - vilken grym tjej! Hennes version av Petters "Mikrofonkåt" var ju fenomenal och jag har gått och sjungit på den hela dagen. Om du missat den kolla in den HÄR. Jag vet inte hur man gör för att få en sån där ruta från youtube. Är lite efter tekniskt ibland...

Idag har vi varit på en promenad på en och en halv timme och strax blir det dagens planka.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0