Burriburr!

Idag kändes det verkligen som vinter ute; minusgrader, snö och iskall vind. Planen idag var en promenad men då vädret var som det var funderade jag på¨om jag hade nåt alternativ. Ultramaken kom på att jag faktiskt hade det:

Gamla Bettan, vår motionscykel. Planen var att rassla igång henne efter vår tur till banken där vi rullat igång en intressant liten boll... Jag skulle ju självklart aldrig strunta i träningen p.g.a. vädret men det förstod du nog och syftet med det inplanerade passet måste ju uppnås. 

Innan vi åkte hem åt vi varsin räksallad ute. Jag påminde ultramaken om att sist vi åt det var samma dag som vi var på ultraljud och fick veta att Lillan i magen var en tjej. Efter den lunchen fick jag så ont i magen och ryggen att jag åkte in på sjukhus. Gissa vad som hände efter dagens räksallad?

Nej, jag åkte inte in på sjukhus men fick riktigt ont i magen och ryggen igen. Det hjälpte dock med en Ipren idag vilket man ju inte kan ta som gravid. Det blev dock ingen tur på Bettan men nu börjar värken ge med sig så kvällens övningar kommer att bli av. Imorgon blir det promenad eller Bettan.

Igår när jag tvättade bort sminket hittade jag nåt mindre trevligt: En stor familj rynkor har byggt bo runt mina ögon. Det är inte bara en liten två-trebarnsfamilj. Det är rena rama familjen Annorlunda! Ultramakens reaktion var "Ja, det stämmer"... Thanks mate! Två hudterapeuter gav mig rådet ögoncreme och ampuller. Var finns instant Botox när man behöver det? Jag är inte gammal! Detta är inte OK!

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0