Sköna söndag

Vad skönt det är att få vakna av sig själv, ligga och dra sig i sängen och kliva upp innan barnen. Det låter som en dröm men det har varit sanning i 2 dagar nu. Helt otroligt! Nu vaknar jag ju i och för sig innan 7 men så länge man är utsövd så funkar det. Det har varit alldeles för många nätter med för lite sömn under en alldeles för lång tid men nu har jag fått mig lite återhämtning och ultramaken också. Jag kom på två små trix för att lilleman skulle sova bättre; vi smörjer in honom varje kväll och hänger för en filt för fönstret på kvällen. Jag vet inte om det är det som gör susen men något har i alla fall fått honom att sova bättre.

Igår var det drömväder här i Stockholm. 20 grader i skuggan! Jag och lilleman gick på en promenad för att avsluta en härlig dag och i Edsvikens vatten fanns t.o.m. föräldrar som lät sina barn bada (!). Lite väl häftigt om du frågar mig men det kanske funkar för dem... Idag verkar det vara molnigare men redan nu är det nästan 13 grader trots avsaknad av sol.

Klänningen jag hittade igår... I like it! Upptäckte dessutom en nätbutik som verkar ha mycket fina kläder när jag letade bild på klänningen: www.sidandsally.com. Har aldrig beställt därifrån så det kan jag inte säga nåt om men fina kläder har de i alla fall.

Känner verkligen av gårdagens pass i gymmet idag. Vilken härlig träningsvärk! Mycket skönt att toppa dagen med en långpromenad i solen i går eftermiddag. Idag blir det inte någon träning mer än en promenad såklart. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0