Hemma igen!

Hela gårdagen spenderades på sjukhus... Vi åkte in på morgonen och besökte kirurgen, gynakuten, röntgen, gynakuten, kirurgen, gynakuten och tillslut lades jag in över natten för observation. Jag gillar inte att sova på sjukhus och har bara gjort det en natt förutom när jag fått mina fina barn. Jag gnällde mig till permission över natten eftersom inget ändå händer över natten. Vi åkte tillbaks imorse och tog nya prover och träffade läkare och fick åka hem med beskedet att det kanske var gallan som spökade igen. Jaha, så länge inget är fel med bullan i magen så är jag nöjd. Jag har inte lika ont längre och är nu bara trött. Hoppas det försvinner nu och inte kommer tillbaka. Det är liksom en bit kvar av graviditeten och jag vet att andra krämpor jag alltid får när jag är gravid väntar. De räcker faktiskt till, jag behöver inte fler.

Tack till er som varit så gulliga och önskat mig väl! Ni är fina människor och det vet ni.

Nu ska jag inte gnälla om det där längre. Imorgon väntar spinningen på mig och jag ser ingen anledning att hoppa över det. Träning behövs, även när vi har det lite jobbigt. Annars får vi det bara ännu jobbigare - eller hur? Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0