Long time no see!

Jobbet och förkylningen har verkligen sugit musten ur mig. Jag har knappt orkat ta mig ut på internet den senaste veckan än mindre blogga. Kanske finns där ett ljus i tunneln, i morse var det i alla fall ljust när jag gick ut för att vänta på bussen innan 7. Man får vara glad för det lilla. Som du förstår blir det inte så mycket snack om träning ännu. Nej, det blir mest en tacksam lovsång för den härliga och bästa ultramake som jag har. Utan att gnälla fixar han allt åt en trött gammal tant som släpar sig hem från jobbet varje dag. Jag vet inte om jag förtjänar honom.

När jag har mer energi ska jag fixa något fint åt honom... Vad ska jag hitta på, tycker du?

Kommentarer
Postat av: Angel19

han har den bästa frun för just honom. att du mår bättre, när du mår bättre är bra för honom och räcker säkert eller? å andra sidan drog du ett hästlass förra våren, så even steven eller??;)

2010-03-03 @ 19:21:40
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0