En dag kvar...

...sen är det dags för 8 veckors ledighet! 8 veckor känns helt otroligt. Det roliga är att jag ju bara jobbat sedan februari så jag har knappt hunnit börja längta till semestern. Men det känns riktigt bra med lååång semester. Tänk vad härligt att få vara med familjen hela dagarna. Sommaren kommer att kantas av trevliga resor som börjar redan till helgen då vi åker till Oslo. Det enda tråkiga med Norge är att det är sjuuukt dyrt där. Det är rent ut sagt komiskt.

I veckan har jag gjort två träningsprogram till kollegor/kompisar som ville ha hjälp med sin träning. Det gillar jag, det är så kul att få sparka igång träningen för folk. Igår var jag med en kollega på gymmet vi har på jobbet där vi gick igenom hennes program och efter sommaren följer vi upp programmet. Imorse när jag kom till jobbet hade jag en trevlig överraskning i form av hemmagjord müsli på mitt skrivbord. Jag riktigt längtar till frukost imorgon när jag får testa den. Man kunde se att den var god - mmmmm!

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0