Äntligen dags!

Imorgon bär det av mot Mallorca - sååå skönt! Vi flyger väldigt tidigt så det blir inte så många timmars sömn men det är ju inte som när man ska upp till jobbet precis. Jag tror ungarna kommer gilla det. Lilleman är helt tokig i vatten, olik någon annan jag någonsin sett. Han blir nog en simmare när han blir större. men det är lite läskigt att han helt och hållet saknar respekt för vatten...

Kommande veckas träning kommer som vanligt att bestå av promenader och styrka. Visserligen har vi inte något gym på hotellet denna gång men kroppen har man ju alltid med sig, eller hur! Det går att köra slut på sig bara genom att använda kroppen som belastning, även om jag inte kör så intensivt för närvarande. Om du ska iväg från ditt gym nu i semestertider se till att googla på bra övningar. Själv kör jag mycket basövningar; armhävningar, knäböj, magövningar och självklart stabiliserande övningar. För du vet väl att om du vill ha en platt mage måste du börja inifrån och ut när det gäller magmusklerna. Det finns fler muskler i magen än de vanliga raka...

Kanske hörs vi under veckan från soliga Mallis. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha det så skönt nu...Påminn Sigurd vad han har lovat mig...

2010-06-24 @ 23:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0