Redan bättre

Ni vet när man kommer hem från en resa så finns det alltid en massa att göra; packa upp, tvätta, plocka, greja m.m. Det tillsammans med andra aktiviteter verkar fungera för min rygg! Jag har inte ens hunnit testa spikmattan ännu, ska göra det senare, och redan känns det bättre! Tack förresten Ida för att du berättade att det var ok med spikmattan. Nu känns det lugnt att testa. Igår kväll däckade jag framför Morden i Midsummer så det var ingen idé att lägga sig på spikmattan efter det men ikväll ska det testas.

Idag har jag hunnit med yoga på morgonen och därefter åkte vi och shoppade lite kläder som Lilleman och Storeman behövde. Jag fyndade på POP åt Lilleman, alltid lika roligt med fynd. T-shirts för 35 kr styck och ett par byxor. Eftersom det är bra kvalitet vet jag att även Bullan kommer kunna använda det sen. Bullan fick också sin första body. Så himla söt. Hon har redan en tröja som en av stålkvinnorna i Saivomuotka gett henne. Så himla söt den med. Nu ska jag ta hand om min rygg genom lite styrketräning. Vad ska du träna idag?

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0