Hur göra?

Inhandlade häromdagen Kents nya skiva: En plats i solen. Den var som vanligt bra men inte precis som Du och jag döden. De kommer dessutom köra en spelning i Långholmsparken den 22a juli... Gissa om jag vill gå! Min rationelle ultramake tycker dock att jag inte orkar det i mitt tillstånd - hur kul är det?!

Jag fantiserar fortfarande om den träning som kommer efter förlossningen... Jag kan ju såklart inte börja träna direkt mer än knipövningar och så sakteliga stabiliseringsövningar (ja, jag återkommer till dessa och tjatar men that is tha shit!). Grundar man bra så förbättras ens förutsättningar och jag ska ju vara fit for Stockholm maraton i juni 2011. Då gäller det att förbereda allt man kan innan det går att börja springa. Jag berääknar kunna börja springa efter årsskiftet så maran bör gå att fixa. Det ska bli extra kul eftersom jag ska springa med ultramaken!

Nu ska vi iväg för 18 månaderskontrill med lilleman. Hejamamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0