Gör om, gör rätt, gör aldrig fel igen!

Idag har jag skött mig och min kropp bättre. Efter frukost drog jag med mig ultramaken, lilleman, syrran, syrrans dotter och min andra syrras son på en längre promenad. I min, och barnens, takt tog det lång tid men vi tog oss inte så jättelångt. Bara runt elljusspåret i byn men det räckte. Ingen gnällde och barnen skötte sig ypperligt! Nu har jag yogan kvar och det ska jag strax ta itu med. Jag tror att det kommer att hjälpa och vet att det inte barar räcker att testa en gång för att se om det fungerar så jag kör på ett tag här så får vi se.

Jag har också hunnit med att laga pitepalt till min mommo och kommer precis därifrån. Man gör lite mysiga saker om dagarna och har helt enkelt semester. Ganska skönt att det inte finns så mycket att göra. Lilleman har upptäckt tjusningen med att åka fyrhjuling:

Här sitter han med kusinerna och ultramaken.

Jag har också hunnit beställa fina, billiga mammakläder från en ny hemsida jag hittade: Lovely mama. Jag törs inte rekommendera den ännu eftersom jag inte fått kläderna men vid första anblicken verkar det bra. Jag återkommer om betyg. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0